TOHI

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

۷

Loneliness

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

از من نرنــــــــــج…

نه مغــــــرورم نه بی احســـــاس…

فقط خســــته ام…

خســـــــــته از اعتــــــمادی بیــــجا!

برای هـــــــــمین قفــــــــــــلی محــــــــــــــکم بر دل زده ام


کاش من هم کسی را داشتم . . .

که با بستن چشمانم . . .

حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم . . .

بوی نفسهایش را میشنیدم . . .

کاش من هم کسی را داشتم . . .

که حتی وقت نبودنم . . .

عاشقم باشد . . .

کاش . . .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
hø$$ειπ †øhι

نظرات  (۷)

حسین من میخوام برم اگه نمیای
من هستم خو

کاش............

این چیزا چیه بابا

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
از قیافه اش خوشم میاد خیلی
قیافه من یا حسین تهی؟ :-) :-) :-)
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۸ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
تهی

یه لحظه فک کردم این پست مال تُهیه :)
آها خخخ
خب منم خیلی دوسش دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی