TOHI

طبقه بندی موضوعی

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

grief

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
hø$$ειπ †øhι

نظرات  (۲۲۱)

دوباره چی شده اخه؟؟؟؟!!!!!!!!!囧
سلام حسین جیگرم
خوبی 

حسین چرا جواب نمیدی ؟
حسین وب بلاگ ترک کردی؟
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۰ مرجع تقلید
واقعا که بی شعوری هرکی هستی میای به جای من نظرمیدی برات متاسفم من خودم زبون دارم میتوتم حرف بزنم لازم نیست بیای بجای من نظربدی اگه میخوای خودت نظربده.
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۱۳ مرجع تقلید
حسین شرمنده اونایی که بااسم نازی~هستن ونظردادن من نبودم.
سلام نازی 
کی بود؟
کسی نیست ؟
سلام حسین خوبی
سلام مریم خوبم
حسین نمیای من رفتم بای
به میخواستم برم
چی کار میکنی امتحانا تموم شد؟؟؟؟؟؟
اره تموم شده
بیکارم 
خوش به حالت کلا من بدبختیام همش با هم اومدن سراغم
خخخ
امتحانات تموم شد؟
چرا میخندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچی
نع
وا هنوز دیگه امتحان داری؟
یکی دیگه دارم کتابمم گم کردم نیستش
عه کتابت گم کردی
تازه اینا کمی از مشکلاتم هستن
نیستش هر چی میگردم به درک
امتحان چی داری
مطالعات
وا من مطالعات خیلی بدمه 
هه تو که تموم شدی منم یه خاکی میریزم تو سرم  
نه سوالاش زیاده من هرچی میخونم مخم جام کرد 
مهم نیس اصلا   من کلا از همه طرف داره برام میاد
اها خوبه
خیلییییییییییییییی خوبه همه چی ارومه من خیلیییییییییییییییییییی خوشبختم خودمم نمیدونستم تازگیا پی بردم خخخخ
خخخخ
یه چیزی بگو حالم بده
چه بگم مثلا چی 

خب برو قرصات بخور تا حالت خوب تر بشه
قرص چی بخورم واسه راحت شدن
اهنگو گوش کردی
کدوم اگه غمگینه نرم گوش کنم
اره
پس الان گوشش نمیدم بزار یه روز دیگه
باش
جون خودت یه چیزی بگو
خب .................. نمیدونم چه بنویسم .........................خخخخ
تابستون میخوای چی کار کنی
تابستون 
هیچی بیکار میشنم میخوابم 
حوصله کار کردن ندارم
اصلا خیلی فعالی تو میخوای بخوابی همش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلاسای اموزشی چی نمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی  گفت رو کار کن
کلاس اموزش نمیرم
همش میخوام بخوابم 

خسته نشی یه وقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ذیشب تا ساعت سه بیدار بودم
نه
خب
خوابت میاد نکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره
پس برو بخواب بای
الان
مگه خوابت نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ن الان فایده نداره 
مامانم جارم زد گفت چقدر میخوابی
:-) :-) :-) :-)
خب به موقع بخواب مگه مجبوری اخه
من عادت کردم ک تابستونا بخوابم
اوه نه بابا منم میخوابم ولی سرگرمیم دارم واسه خودم بیکار نیستم
موقعه مدرسه شروع شد باید گاه پاشی 
خوبه
سرگرمی چه؟
خب نکنه میخواستی ساعت 10 مدرسعه باز شه
ن :-) :-)
اولا تابستون باید درس بخونمو برا وقت ازادمم میخوام برم کلاس زبان    زبانم خوب نیس
الان تابستونه میچسبه ب بخواب
اوه زبان 
بخواب اخرش هر چی گیرت اومد به ما هم بده
اوکی :-) :-) :-)
هه
شاید این تلخ ترین خداحافظی عمرم باشد.......
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی میگی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واس چی
حالت خوبه سالمی عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین دارم ازت سوال میپرسم زود جواب بده تا بیشتر از این عصبانی نشدم
هی بد نیستم
جوابمو بده
همین جوری نوشتم
مرض بگیری ایشالا دیوانه
کاری نداری میخوام برم
تنهایی ینی همین الان ک دلم گرفته
ن بسلامت موفق باشی
خب من چی کار کنم بازش کن خو
:-) 1
درست حرف زن اعصاب ندارم
واویلا
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی باهام حرف زدی یکم بهتر شدم
خخ
من برم دیگه بای
دستم را بگیر دارم به یادت می افتم
برو 
من الان چی باید بکنم؟
حسین میشه اذیت نکنی هی میام برم هی تو جمله های مسخره میگی
اول دعا کن مشکلم حل بشه دوم دعا کن کتابم پیدا بشه و سوم دعا کن من همیشه سالم باشم خخخخخخ
جمله مسخره نیست 
جمله غمگینه
باش
هس مسخرن
اصلا من نمیرم
نه نیست
چرا
کار داشتم انجامش دادم نمیرم و هم منتظر چیزی هستم
خیلی خیلی خیلی مسخرن
چی کار داشتی؟
حس الان من نسبت به این جملات
یه کاری الان منتظرم تو دعا کن زود تر تموم شه
باورش سخته فوق‌العادست دارن لحظه نشون میدم مارو با دست :-) :-) :-)
حسین یه سوال بپرسم
باش
آر البته
دیوانه من دارم باهات حرف میزنم
خب بگو
هیچی وللش  ولی متن اولین پستت خوب بود
خب بگو
مرسی
هیچی
باید بگی
خواهش
من گفتم نمیگم ینی نمیگم
باید برا ارتشه
وظیفته باید بگی تا ولت نیکنم
زود باش بگو
من نمیگم
مگه الان منو گرفتی
حالا بگو
اره گرفتم :-) :-) :-) :-)
وا چقد کنجکاوی
یه سوال مضخرف بود
من خودم میدونم کنجکاوم 
حالا بگو دیگه 

توتا حالا عاشق شدی یا کسیو دوس داشتی
اگه فوضولیه  نگو
اره شدم:-) :-) :-) :-)
میتونم بپرسم کی
خب بپرس
چه موقع منظورم بود
هه کی
چه میگی تو ؟؟؟
منظورم اینه تو چه سنی عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2 :-) :-)
رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگودیگه
2 سالگیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درست حرف بزن میام براتا
نمیفهمم چی میگی اصلا خودت گفتی بپرس
میخوای چه کنی؟
کبیوردم خرابه
باید گوشیم فرمت کنم 
میام دونه دونه موهاتو میکنم
وا ترسیدم
نترس کوشولی شب خوابت نمیبره ها
خخ
چه کردی با دل من نازنینم
که هر تا سحر اندوهگینم ؟
مرا دعوت بکن در باغ چشمت
که از باغ تو لبخندی بچینم
حالا 12 سالگی یکیو دوس داشتی
ن بابا این سوال ولمون کن
به سلامتت شک کردم برو خودتو به دکتر نشون بده
تو گفتی عاشق شدی پس بگو زووووووووووووود
دیگه من حرف نمیزنم تو بگو
ولمووووووووووون کننننننننو
گوه خوردم عاشق کسی شدم
تلگرام نبضش کن
نععععععععععععععععععععععععععععععععع
نضبش کن دیگه
نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییکنم
تو گفتی بعداز امتحان نصبش میکنم
من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادم نمیاد  نمیکنم بعدشم هنوز امتحان دارم
یه دونه بیشتر نداری
خو بعداز اون یه فکری میکنم
نمیخوای نصبش کنی؟ 
نه
میخوام نکنی والا بخدا
به حال تو چه فرقی داره
کاری به خواستن تو ندارم کلا نمیخوام نصبش کنم
من برم یه کوفتی بخورم ک صبحی تا حالا هیچی نخوردم
خب نکن
دیگه نمیای اگه نمیای من برم
منم رفتم بای
من داشتم ناهار میخوردم
کسی نیس
اره من هستم
الان کسی نیس

چرا وبلاگتو اینجوری کردی

سلام
هیچ کس نیس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من حالم بده :((((((((((((((
بشین مطالعات بخون
به جون خودت حسین اصلا حسش نمیاد
چی
حسین میتونی یه ایمیل واسم  درست کنی رمزشو بدی بهم ؟؟؟؟؟؟
فقط سوال نپرس لطفا بگو اره یا نه همین
من خو والا بلد نیستم
البته دوتا دارم ولی اینو لازم دارم
ای بابا مگه الان ایمیل نداری ؟؟؟؟؟؟
ایمیل من میخوای؟
نع یکی واسم درست کن
مگه خودت بلد نیستی درست کنی؟
اره گفتم سوال نپرس میتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب اسم چی بزارم
اسم  متین
میتن خانم :-) :-) :-) :-)
زهر مار
نه اسمش بزارم رضا
کوفت
نع من متینو میخوام
مرض
خب باش
اورین
فامیل خو میخواد 
بزن راد
رمزمم بزن شمارمو
 زدم
خب بگو ادرسشو مرسی خیلی متشکرم
ادرسشو بده بعد حذفش کن
حذف کردم
ممنون  خو ادم جیمیله  یا یاهو اینم بگو لطفا
حسین ایمیلو نکنه حذف کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره حذف کردم
مریم کاری نداری میخوام بگردم
چی بگم بهت خسته نباشی دلاور
حسین گفتم ادرسو که بهم دادی حذفش کن نمیخواستم کسی ادرسشو داشته باشه ادرسو تو وبت نه اینکه ایمیلو
واسه من ایمیل درست کن بعد هر جا خواستی برو
خب می گفتی
حسین اینجایی
اره هستم بشین درست بخون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی