TOHI

طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

image modern tohi

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
hø$$ειπ †øhι

نظرات  (۱۷۸)

ینی میشه میشه

کسی نیس

حوصلم سریده

چه کفشی
سلام 
کسی نیست؟
چشای قشنگی داره 
یه صورت فرشته با چشای شیطون😙😙😙😙😘😍
سلام با مرام
سلام حسین خوبی؟
خوبم کاکو 
تو خوبی ؟
ممنونم کاکو
خدا شکر
خب حسین چرا اینجا خلوته؟
همه خوابن
چه دیگه چه خبر کاکو
سلامتی وجودت
خوش میگذره بدون من؟
ن کاکو
چرا 
حوصله ام سر رفته
خب فردا عصر بیا خونه ما برای جشن تولدم اوکی
عه جدی؟
اره جدی میگم
باش میام
 کادوی چه میخوای برات بگیرم؟
هرچی خریدی کاکو جان
اگه خودم انتخاب کنم میدونی چه برات میخرم ؟
اره میدونم
چیه ؟
دمپایی پلاستیکی
خخخ همون میخواستم بگیرم
خخخخ
فدات
کاکو خوابت نمیاد
ن 
اگه خوابت میاد برو بخواب
کی میخوابی 
باش
ساعت سه یا چهار میخوابم 
اووه اون وقت بیداری؟


شبتون بخیر  کاکو فردا یادت نره
خخ اره بیدارم 
شبتون بخیر 
باشه حتمن میام
کسی نیست ؟

فقط خدا تولدت مبارک

میخوای کادو واسش دمپایی پلاستیکی بخری خخخخ

سلام 
اره خخخ

ههههههههههگخخخخخخخخخخخ خیلی وقت بود اینجوری نخندیده بودم

کسی نیس

هوییییییییی مری نیستی

کی اینستا داره

من هستم خو
سلام حسین چرا نیومدی
سلام کاکو شرمنده 
خیلی اعصاب خورد بود
چرا 
نمیگم
میخوام نگی
خیلی نامردید من اینمه منتظر تو بودم نیومدی
شب بخیر
کاکو من میخواستم بیام 
ولی وسیله نداشتم
عه  مامانت هم اومده بود 
ومن گفتم حسین کجایه گفت خونه 
گفتم بریچه نیومده گفت نمیخواست بیا حوصله نداشت بیا
ولی من با تو قهرم
بسلامت

بچه ها اومدم واسه همیشه خدافظی کنم اگه ازم بدی دیدین خوب به درک حقتون بود شوخیدم

دوستون دارم خداسعدی

بسلامت
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۴ hø$$ειπ †øhι
من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم
بلکه تو لایق ارامش هستی من ارامش تو رو حتی به ارامش خودم نیز ترجیح میدم . . .

شاعر معاصر حسین نظری

شعر نو میگی عایا؟؟؟؟؟؟؟

۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۸ hø$$ειπ †øhι
اره
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۹ hø$$ειπ †øhι
شاید این تلخ ترین خداحافظی عمرم باشد....

نه بابا

اخیییییییییییی

تو پست پایینی اون پسرای تو عکس خودتی

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$چقد اینا باحالن

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۵ hø$$ειπ †øhι
اره سایان
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۶ hø$$ειπ †øhι
من به تنهایی عادت کردم به اینکه واسه هیچکس مهم نیست..
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۳۳ hø$$ειπ †øhι
کسی این موقعه بیدار نیست
سیلام من اومدم خوبین خوشین  بدون من خوش میگذره هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خلی به نظرت کی ساعت 5بیداره به جز خودت

بع

سلام علیکم سلام علیکم عزرا ختنم یا الله

خوبی سایانی نمیفهمم چی میگی ترجمه کن

هوییییییی مری کوشی

ای بابا مگه من حیوونم میگی هوی

ببخشید اشتب شد عزرا خانم

هیچی بابا وللش

عزرا کیه یا خدا

هیچی بابا یه اهنگه

یه بازی تو کامپیوترم هس اینترنتیه ژاپنیم هس چتش انگلیسیه ینی دارم دیوونه میشم تو یه بازیش داشتم میباختم نوشتم کینگ می ینی شاه منم اونم یه چیزی نوشت که معنیش پایانته بود بعد باختم زایه شدم

اخیییییییی  اشکال نداره   داداشو ابجی منم بازی اینتزنتی میکنن اسمش فک کنم هشت خان هس

نه بابا این مث هشت خان نیس خیلی فرق میکنه میگم ژاپنیه

الان داشتم بازی میکردم چت دوتامون روشن بود هرچی میگم هلو انگار زبون نداره منم گودبای کردم

 

خب وللش امتحانا رو خوب دادی

اره خوب دادم تو چی

مثلا من الان خدافظی کردم که هیچوقت نیام باید اسممو عوض کنم یه اسم بوگو اسم پسر

مهم نیس نمیتونیم ما از اینجا بریم    من از اسمای امیر و امین ومتین و اینجور  خوشم میاد

این خوبه

میخوای دوس پسرت باشم

دوس پسر من باید اسمش خوجمل باشه

اسم از این خوجلتر

نمیدونم شاید

این خوبه

خو تو بوگو چی بزارم

این خوبه ولی سایان خودمون از همش بهتره

این خوفه

سایان نه

خیلی نامردی این اسم منه

توخو دخملی من BFتم باید یه اسم بزارم که تو دوس داشته باشی عجقم

اووووووووووووووووووووووووووووووووه عجقم
اره عجقمممممممممممممممممممممممممممم
میبینی چه دوس پسر خوفیم
اره خدا به همه بده از اینا
سایان تو دوس پسر داری

والا به قران

نه ندارم

اورین دخمل خوف
اقا متین با اجازه من برم بای

بای عجیجم

منم برم بلولم

حسین دادا یه شعر خوشگل بوگو تقدیم کنم به دوس دخترم

کسی بیکار اینجا نیس
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۲ hø$$ειπ †øhι
سلام با مرام
تازه از خواب پاشدم
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۵ hø$$ειπ †øhι
یا حسین مظلوم هیچه نیست
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۷ hø$$ειπ †øhι
فعلا من رفتم
کسی نیس
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۵۰ hø$$ειπ †øhι
No 
وودرد
شما کجایین ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراخبری ازتون نیس
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۲ hø$$ειπ †øhι
سلام
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۷ hø$$ειπ †øhι
کسی نیست ؟
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۳ hø$$ειπ †øhι
من رفتم
کسی میخاد بیا اینجا ساعت 12 قدیم من هستم
موفق باشی :-) :-) :-) :-)
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۲ hø$$ειπ †øhι
کسی نیست ؟

مریم من هستم هستی

کسی نی

هی مریم تهی کجایین

من فقط میام میگم زندم و میرم خخخخخخخخخخخخخخخ

دالی

کسی نی

میشه پست جدید بزاری یه عکس از مینیونا لطفا میشه میشه میشه

سلام سایانی خوبی

خیلی زحمت میکشی

فک کردم مردی داشتم فاتحه ات میخوندم

خوف نیستم
ادامه بده پس
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باش خدا بیامرزتت

واسه اینکه

یه چیزی خوندم خیلی ناراحتم کرد

اشکال نداره

حالا یه چیزی بوگو تا دربارش بحث کنیم غیبتی چیزی

غیبت کی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو نازیو میبینی

نمیدونم

امروز تو کلاس زبان بدجوری ابروم پیش معلممون رفت اونم مرد بود واییییییی

نه
کلاس زبان بودی؟ خخخخخخخخخخ من همین الان از خواب بلند شدم

چه فرقی داره زن بشه یا مرد ؟؟؟؟؟؟مهم نیس گذشته
ا چنتا دختر که نازیو میشناختن دربارش پرسیدم گفتن دختر خوبیه درسشم خوفه
مگه شک داشتی دختر خوفیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره من رفتم امتحان دادم خوش به حالت

خو زن بود اشکال نداشت ابروم پیش مرده رفت تا اخر کلاس یه جوری نگام میکرد

نه شک نداشتم ولی حالا مطمئن شدم دیه
حالا چی کار کردی مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیتونم بگم
اوووووووووووووووه پس سوتی بدی دادی

اوهوم

یه بحث باحال بکن

تو بگو من موضوعی به ذهنم نمیرسه

منم چیزی به ذهنم نمیرسه

فعلا بای بای

بای
مریم من برگشتماااااااا
مگه نرفته بودی

یه کاری داشتم میخواستم برم ولی دیه حوصلشو نداشتم انجامش بدم برگشتم خخخخ خیلی بی حالم

چقد ما شبیه همیم

دوتا خلوچل

انگلای جامعه

تو یه وبلاگ یکی ا پستاش درباره شغل همه ماه ها بود حالا اگه گفتی شغل ماه اردیبهشت چی بود

مرسی گلم
پزشکی

ا پزشکی بهتر بود علاف- انگل جامعه خیلی خوبه نه

اصلا حال کردم خخخخخخخخخخخخخخ

واقعا بابا چیه تو ایران فقط میگن پزشکی

خیلی اعصابم خورد میشه ا هرکی میپرسی میخوای چیکاره شی میگه پزشک

حالا از هرکی میپرسم چی میخونی میگه پزشکی ازاد

خخخخخخخخخخ ایول

دوس دارم یا خواننده شم یا علاف یه شوور پولدار گیرمون بیاد بسه دیه 

خواننده ؟؟؟؟؟؟؟؟ صدات خیلی خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره پولدار از اون کچلاش خخخخخخخخخخ

بدنیس ولی خوب خوانندگیو دوس دالم

صدا نمیخواد فقط بری کلاس موسیقی چیزی بسه حالا مگه همه خواننده ها صدا دارن مث اونایی که رپ یا پاپ میخونن صداشون زیاد خوب نی فقط اهنگشون باحاله فقط اونایی که سنتی میخونن صداشون خوبه

گرفتی

اره اره گرفتم
ای گفتی چنتا بادیگارد هم داشته باشن اونوقت میشه زندگی رویایی
اگه نگرفته بودی خو خفت میکردم اینقد توضیح دادم
کوتاهم باشه شکمشم بزرگ باشه میشه شاهزاده رویاهای  دخترا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ایول بابا

شاهزاده خودمه جیگر خودمه فهمیدی

چقد خودمون زر زدیم تهی بیاد ببینه فرار میکنه بیچاره

منظورت همون حرفه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتر فرار کنه
دلم واسه اون قبلنا که احسان تازه وبلاگشو درس کرده بود پنج نفر بودیم تنگ شده چه کارایی که منو امیرو همتا و عارفه و احسان نمیکردیم
اخی
الان گریه میتونم اونوقتا همش دعوا میکریم
من کاری نمیتونم کنم پس گریه کن
بنجس
چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از ازمون پیشرفت تحصیلی اولی میشناسمشون وقتی احسان وبلاگشو درس کرد اومدیم توش عین ندیده ها بودیم
منظورم بدجنسه
اها خخخخخخخخخخخخخ

رو اب بخندی

مرسی اصلا
خواهش گل من
خب سایانی کاری باری نداری

NO

BYE

روزخوش بای
سلام یه سری به وبلاگ من بزنید اونجا شمارمو گذاشتم که اکه دوس دارید یه گروه راه بندازیم تو وات
سایان هروقت اومدی ایمیلتو بنویس باهات کاردارم.
salam
علیکم سلام   ای بابا چرا کسی نیس 
تو نیستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی